Livhusarshop drivs och administreras på vår fritid och därför kan de förekomma fördröjningar gällande utskick av lagda ordrar. Dock är vårt mål att skicka ut order inom 3–5 dagar men det kan dröja längre tid.
Lagerhållning gällande produkter är något som vi försöker beakta och fortlöpande göra kompletterande beställningar men vid slutförsäljning så kan visst glapp uppstå. Beroende på produkt så kan leveranstiden variera och vi ber er ha överinseende med att vissa produkter kan dröja. Självklart kommer ni få ett mejl i det fall en vara är slutsåld där förväntad leveranstid presenteras.
Självklart arbetar vi enligt regler kring ångerrätt av köpet, det vill säga så har du som kund har 14 dagars ångerrätt från den dagen du tagit emot varan. I det fall du ångrar ditt köp skall du omgående skicka ett mejl till mejladress: order@livhusarshop.se Där anger du ordernummer, betalt belopp samt betaldatum. Vi skulle uppskatta om du i mejlet även anger ett telefonnummer där vi kan nå dig, detta ger oss möjlighet att ställa ett par frågor kring varför du ångar ditt köp. Vårt mål är alltid att ha nöjda kunder och i händelse av en reklamation bekostar vi självklart returfrakten. I det tillfälle du ångar ditt köp står du som kund för returfrakten.
Vid frågor kring arbetet med livhusarshop.se skickar ni ett mejl till info@livhusarshop.se
För tillfället är det viss fördröjning av några få leveranser då några av produkterna är restnoterade/försenade från leverantören. Vi gör självklart vårt bästa för att leveranserna ska skickas inom rimlig tid men samtidigt ber vi om er förståelse då vissa saker ligger utanför vår kontroll. Vi svarar gärna på din fråga via mejl, info@livhusarshop.se eller så får ni kotakta Janne eller Jimmy direkt.